حجم پیامهای تبلیغاتی که در طول روز بین مردم رد و بدل میشود بسیار زیاد است، اما تنها مقدار بسیار اندکی از آنها است که به صورت هدفمند ارسال میشود و به شما سود میرساند. اگر کسب و کاری دارید و به دنبال کسب سود از طریق تبلیغات هوشمند هستید و میخواهید اینکار را با کمترین هزینه انجام بدهید، تبلیغات پیامکی در صدر ابزارهای تبلیغاتی با بیشترین بازدهی قرار دارد. سامانه ردپیامک با افتخار بخش زیادی از پیامکهای تبلیغاتی در سطح کشور را بر عهده دارد.
بنابراین با استفاده از پیام تبلیغاتی هدفمند، میتوانید مشتری بیشتری جذب کنید و در ادامه فروش بهتری داشته باشید. میپرسید چگونه؟ در ادامه مقاله با همراه باشید که به طور مفصل درباره انواع روش های ارسال پیامک انبوه هدفمند صحبت میکنیم.
پیامک هدفمند چیست؟
به پیامکی هدفمند میگویند که از پیش یک هدف مشخص دارد و با توجه به آن هدف برای افراد یا گروههای خاص ارسال می شود. برای ارسال این نوع پیامک تبلیغاتی باید درک خوبی از مخاطبان خودتان داشته باشید و بدون برنامه ریزی اقدام به تبلیغ نکنید. زمانبندی برای ارسال پیامک هدفمند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و اگر به آن توجه نشود نمی توان بازخورد درستی از تبلیغات گرفت. با رعایت کردن زمان بندی نام شما در ذهن مشتری حک میشود و بر سر زبانها میوفتید. به زبان ساده بخواهیم بگوئیم مشتریان از طریق بازاریابی دهان به دهان شروع به دنبال کردن کسب و کار شما میکنند.
راهنمای ارسال پیامک انبوه هدفمند:
ارسال پیامک هدفمند آنقدر که به نظر میآید کار سختی نیست، فقط باید شناخت خوبی از مخاطبان هدف خود داشته باشید، تا بدانید که هر کدامشان چقدر نیاز به تبلیغ دارند و با چه روشهایی میتوانید بهتر در نظر آنها جلوه کنید. در ادامه دو روش ارسال پیامک انبوه هوشمند را با هم بررسی میکنیم.
ارسال پیامک هدفمند بر اساس منطقه جغرافیایی:
شاید بخواهید از پیامک تبلیغاتی هوشمند برای کسب و کار نوپای خود استفاده کنید. به طور مثال قصد دارید برای افتتاحیه رستوران خود به تعدادی از شهروندان اطلاع رسانی کنید. بهترین روش برای انجام اینکار میتواند ارسال بر اساس منطقه و محل زندگی افراد باشد. یعنی همسایه ها و ساکنان حول محل کسب و کار شما که باید اول از همه دعوت بشوند. پس برای انجام اینکار از روی نقشه محلههای مورد نظرتان را انتخاب کنید و با بدست آوردن کد پستی آن نقاط در سامانه ردپیامک از طریق ارسال با کدپستی تبلیغات پیامکی خود را انجام بدهید. برای بدست آوردن 4رقم اول کدپستی مکانی که نیاز دارید کافیست، به سایت اداره پست مراجعه نمایید.
ارسال پیامک هدفمند بر اساس شغل و صنف:
ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند یکی دیگر از روشهای بسیار پربازده برای تبلیغ کسب و کار است. همانطور که میدانید هر کسب و کاری با مشاغل و اصناف خاصی در ارتباط است که برای جذب بهتر مشتری میتواند از قابلیت ارسال به اصناف استفاده کند. به طور مثال اگر شما در حوزه ارائه تجهیزات پزشکی فعال هستید باید حتما به سراغ جامعه پزشکان بروید و به آنها ارسال پیامک داشته باشید.
سامانه ردپیامک حتی این فرصت را برای شما فراهم میکند که بتوانید به زیر گروههای مشاغل نیز ارسال پیامک انبوه هدفمند داشته باشید، مثلا در جامعه پزشکی فقط پزشکان دندان پزشک یا چشم پزشک و مواردی از این قبیل. با این روش شما دقیقا به کسانی که مد نظرتان هستند پیامک ارسال میکنید و دیگر تبلیغات بیهوده نخواهید کرد. برای اینکار فقط کافی است در سامانه ما به بخش ارسال بر اساس اصناف بروید و صنف مورد نظرتان را انتخاب بکنید و متن تبلیغاتی خود را برایشان ارسال کنید.
نتیجه گیری:
در این مقاله درباره دو روش ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند بحث شد. ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه هدفمند یک ابزار بسیار کاربردی برای افزایش فروش و جذب مخاطب و تبدیلشان به مشتری است. همچنین در برند سازی نیز به شما کمک شایانه می کند در صورتی که هزینه بسیار اندکی کردهاید.
پیامک تبلیغاتی هدفمند قالبا به منظور اطلاع رسانی برای گروه خاصی از افراد با اهدافی متنوع با توجه به استراتژی کسب و کار ارسال میشود. برای اینکه این کمپین تبلیغاتی با موفقیت اجرا شود و شما را به نتیجه دلخواهتان برساند اول اینکه باید هدف خود از ارسال پیام تبلیغاتی هوشمند را به خوبی بدانید و دوم اینکه از سامانهای استفاده بکنید که بانک شمارهای جامع داشته باشد و تمامی ابزارهای لازم را در اختیار شما قرار بدهد.
در صورت تمایل به رشد کسب و کارتان و جذب هر چه بیشتر مخاطب میتوانید با مشاوران ردپیامک تماس بگیرید.