چرا پنل پیامکی نیاز مبرم هر کسب و کار است؟

چرا پنل پیامکی نیاز مبرم هر کسب و کار است؟

فهرست مطالب

 

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یکی از روش­‌های کم هزینه و پربازده برای جذب  و نگه‌داشت مشتری است. اکثر کسب و کارهای موفق به منظور رشد و دیده شدن محصولات و خدماتشان از ارسال پیامک تبلغاتی استفاده می کنند.

آیا شما تا کنون برای تبلیغ کار خود از بازاریابی پیامکی استفاده کرده‌اید؟

در این مقاله مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی را با هم مرور می‌‎کنیم و به شما می‌گوئیم که به چه دلیل این روش می‌تواند یک ابزار مناسب در دستان شما برای پیشرفت کسب و کارتان باشد.

 

صرفه جویی در وقت و کار:

از آن‌جایی که محتوای متن پیامکی بلند نیست، بنابراین وقت زیادی از شما برای طراحی کمپین تبلیغاتی گرفته نمی‌شود. شما می‌توانید این زمان را در بخش دیگری از کارتان صرف کنید.

 

کوتاه و جذاب:

 

کوتاه و جذاب با ردپیامک

 

مطمئن باشید مخاطبان شما بدلیل کوتاهی متن تبلیغاتیتان از شما راضی هستند و از اینکه آنهارا درگیر موضوعی طولانی و حوصله سربر نکرده اید حس خوبی دارند. با این تفاسیر پیام شما را خواهند خواند و شما اگر متن پیامک تبلیغاتیتان را به شکلی جذاب به رشته تحریر در آورده باشید، مخاطب خود را جذب خواهید کرد.

 

جلوگیری از سردرگمی مخاطب:

جلوگیری از سردرگمی مخاطب در تبلیغات در ردپیامک

دقت داشته باشید که در تبلیغات پیامکی مجموع کرکترها 70 عدد است ک می‌توان در قالب یک پیام ارسال کرد. یعنی که شما در این پیام به طور کاملا صریح و واضح کلمات اصل موضوع را انتقال می‌دهید پس امکان گیج شدن مخاطبان هدف شما نزدیک به صفر است. لازم به ذکر است که محدودیتی در تعداد کرکترهای داخل پیام برای شما وجود ندارد و شما می‌توانید به طور مثال متن پیامک تبلیغاتی شما می تواند 700 کرکتر هم باشد به ازای هر 70 کرکتر اضافه به تعداد پیام های شما اضافه خواهد شد و از همه مهم‌تر اینکه گیرائی و بازدهی پیام تبلیغاتی شما کاهش می‌یابد. پس بهتر این است که پیام خود را در همان 70 کرکتر  خلاصه کنید.

 

رهایی از قرار گرفتن در لیست اسپم :

در مقایسه با کمپین ایمیلی، در تبلیغات پیامکی چیزی به عنوان اسپم لیست وجود ندارد. و همه پیام‌های ارسالی بدست مخاطبین هدف میرسد، ولی در کمپین ایمیلی بالای 90 در پیام های ارسالی شما توسط مخاطب هدف دیده نمی‌شود.

 

صمیمیت در برقراری ارتباط:

در زندگی مدرن امروزی موبایل بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما انسان‌ها است. با این تفاسیر کمپین تبلیغاتی می‌تواند یک شروعی مناسب برای برقراری ارتباطی صمیمانه و مستقیم با مخاطب هدف شما باشد. برای اینکار کافی است که لحن پیامتان به صورت صمیمانه باشد. در نهایت در نگارش متن پیام تبلیغاتی خود دقت داشته‌باشید که هیچ فردی پیام تبلیغاتی تکراری را دوست ندارد.

 

تبلیغ خدمات و محصولات از طریق پنل پیامکی:

در این مقاله چند مورد از مزایای مهم استفاده از پنل پیامکی را برای کسب و کار‌‌‌‌ها بیان کردیم. نمایان شد که ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یکی از بهترین روش های بازاریابی است. حال که از تأثیر مثبت این ابزار مطلع شدید بهتر است وقت را طلف نکرده و سریع تر از رقبای صنعت خود شروع به استفاده از آن‌ بکنید.

سامانه پیامکی رد اس ام اس با بیش از 5 سال سابقه در این حوزه می‌تواند به شما در رونق هر‌چه بیشتر کسب  وکارتان کمک کند. برای آشنایی بیشتر با انواع روش‌‎های ارسال پیامک به آپارات ردپیامک مراجعه نمایید.

همچنین می‌توانید نظرات خودتان را در رابطه با موضوع بازاریابی پیامکی با ما در قسمت دیدگاه به اشتراک بگذارید.

ممنون از نگاه زیبایتان.

 

همچنین شاید دوست داشته باشید!

نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *