چرا شرکت های حمل و نقل باید از پنل پیامکی استفاده کنند؟

پیامک در حمل و نقل

فهرست مطالب

مزایای پنل پیامکی برای شرکت­ های حمل و نقل:

 

دقت در ریزه ­کاری­ های کوچک و جزئیات است که می­‌تواند هویت یک برند را بهبود ببخشد و نام آن برند را در ذهن مشتریان ثبت کند. در حمل و نقل فارق از نوع آن که می­‌خواهد نرم­ افزار­های تاکسی رانی یا باربری باشد و موارد دیگر در این حوزه، هیچ چیز مانند ارسال پیامک به مشتریانتان، آن‌ها را نمی­‌تواند خوشحال کند. در ادامه به شما می­‌گویم که داشتن یک پنل پیامک چگونه می­‌تواند به کسب و کار شما کمک کند و رضایت مشتریان شما را افزایش دهد.

اگر شغل شما در حیطه حمل و نقل است، لحظه­‌ها برای شما به شدت تعیین کننده هستند به این دلیل که تمام مشتریان شما نیاز دارند اطلاعات در اسرع وقت و زمان مناسب به دستشان برسد. اگر انتقال اطلاعات دیر انجام شود دیگر فایده­‌ای ندارد. چه چیزی بهتر از پیامک که از آن گزینه‌­ای سریع ­تر و راحت ­تر وجود ندارد و جلوی ترافیک تماسی و هزینه استخدام را می­‌گیرد.

 

پیامک در حمل و نقل

 

کنترل پرداخت­ ها ار طریق پنل پیامکی:

 

مباحث مربوط به حساب کتاب برای هر کسب و کاری به خصوص حمل و نقل بسیار زمانبر و پرهزینه است. شما با داشتن پنل پیامکی ردپیامک به راحتی می­‌توانید بار اینکار را به دوش این سامانه بیاندازید به این صورت که اگر دارای نرم­ افزار­های حسابداری باشید، می­‌توانید آن را به پنل پیامکی ما وصل کنید. برای کسب اطلاعات درباره نحوه انجام اینکار می­‌توانید به مقاله مربوط به این موضوع مراجعه کنید.

 

 

تنها چیزی که مشتریان می­‌خوانند:

 

همانطور که خودتان بهتر می‌دانید نحوه کار شرکت­‌های حمل و نقل به صورت فرآیندی قدم به قدم است. به این معنی که مشتریان می­‌خواهند هر بخشی که از کارشان پیش برود، از آن مطلع شوند. به طور مثال تاکسی کی می­‌رسد یا اینکه آیا بار در مقصد تحویل داده شده است و … . این‌کار فرصت بسیار مناسبی است که بتوان با مشتری خود در تعامل داشت و تصویر برند را بهبود داد.

مشتریان کسب و کاری که بدین گونه عمل می­‌کنند دیگر نگران رسیدن یا نرسیدن بار خود نیستند یا اگر تاکسیشان دیر برسد دیگر در گرما و سرما منتظر نمی­‌مانند و کلی موارد دیگر به همین شکل. این کار برای شما هزینه بسیار اندکی دارد ولی همین که شما به مشتری خود بها داده‌­اید آنها را خوشحال نمی­‌کند.

 

 

فرصت­‌هایی که می­‌شود از پنل پیامکی ردپیامک استفاده کرد:

 

  1. ارسال پیامک زمانی که سفارش مشتری ثبت می­‌شود.
  2. ارسال پیامک به منظور تخمین مدت زمان انجام یک کار.
  3. ارسال پیامک درباره این موضوع که سفارش در مسیر است.
  4. ارسال پیامک زمانی که بار تحویل داده می­‌شود یا مسافر به مقصد می­‌رسد.

 

لازم به ذکر است این موارد تنها بخشی از فرصت­‌های استفاده از پنل پیامکی در حمل و نقل است. شما می­‌توانید با توجه به نیازهای خود در بخش­‌های دیگر هم از پنل پیامکی استفاده کنید.

 

پیامک در حمل و نقل

 

نظرسنجی از مشتریان:

 

پنل پیامکی ردپیامک همچنین دارای ماژول نظرسنجی است که می‌­توانید در هر مرحله از فرآیند کاری خود از آن استفاده کنید.

 

 

ارسال پیشنهادات ویژه:

 

شما حتی می­‌توانید برای جذب بیشتر مشتری از پنل پیامکی ما برای ارسال پیام­‌هایی با مضمون مسابقه، تخفیفات ویژه، پیشنهادات ویژه و … را برای مخاطبین هدف خود ارسال کنید. ردپیامک برای کمک به شما برای ارسال پیام به مخاطبین هدف می­‌تواند فیلتر­هایی از قبیل سن، جنس، صنف، محله و … را در این فرآیند اعمال کند.

 

 

نتیجه­ گیری:

 

با توجه به مطالب بالا می­‌توان نتیجه گرفت که مشتریان کسب و کارهای در حوزه حمل و نقل به شدت نیازمند آگاهی از وضعیت پروسه کاری خود هستند. پنل پیامکی می­‌تواند به موثرترین شکل ممکن به کسب و کار شما کمک کند.

 

راستی جالبه بدانید که اکثر کسب و کارهای در حوزه‌ی حمل و نقل سایت اختصاصی خودشون را دارند. آژانس مارکتینگ رِدیاک می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

 

همچنین شاید دوست داشته باشید!

آموزش کمپین تبلیغاتی پیامکی
آموزش کمپین تبلیغاتی پیامکی

    کمپین تبلیغاتی پیامکی یک روش موثر برای ارتباط با مشتریان و جذب مخاطبان است. در این کمپین‌ها، پیام‌های متنی به مخاطبان ارسال می‌شود

دریافت پیامک قبض در ردپیامک
فعالسازی دریافت پیامک قبض

با دریافت پیامک قبض و توقف دریافت قبوض کاغذی، پروسه پرداخت قبوض برای شهروندان بسیار راحت می‌شود. علاوه بر آن به بهبود محیط زیست نیز

نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *