اشتباهاتی که ارزش کمپین‌های تبلیغاتی شما را پائین می‌آورند

اشتباهاتی که ارزش کمپین تبلیغاتی شما را پائین می¬آورند

فهرست مطالب

 

درست است که بازاریابی دیجیتالی در کمپین­‌های تبلیغاتی از خود انعطاف پذیری بالایی نشان می‌دهند، اما امکان این نیز وجود دارد که خطاهایی در اجرای آن رخ دهد که باعث شود تجارت شما را از بالا به پائین بکشد. این اشتباهات در صورت رخ دادن خصوصا در بازاریابی پیامکی می‌تواند ضربه شدیدی به اعتبار و شهرت شما وارد کند و به تدریج از اعتبار کمپین تبلیغاتی شما بکاهد.

در این مقاله مجموعه‌ای از اشتباهات که امکان دارد در اجرای کمپین پیامکی رخ دهد را با هم بررسی می‌کنیم. با ردپیامک همراه باشید.

 

غلط املائی:

شاید این موضوع ساده به نظر بیاید، اما مردم معمولا اشتباهات املائی را فراموش نمی‌کنند و در ذهنشان ثبت می‌شود. در صورت بروز این خطا مخاطبان شما، شما را به عنوان فردی مبتدی، تنبل و عجول به حساب می‌آورند. برای پیشگیری از اینکار شما می‌

می‌توانید متن پیامک تبلیغاتی خود را از پیش تهیه کنید تا بتوانید قبل از ارسال پیامک انبوه آن‌را دوباره مطالعه کنید.

 

استفاده بیش از حد از کلمات اختصاری در کمپین­‌های تبلیغاتی:

یکی دیگر از مشکلات در کمپین­‌های تبلیغاتی، استفاده بیش از حد از کلمات اختصاری است. بنابراین در حین نگارش متن پیامک تبلیغاتی خود سعی کنید از کلمات اختصاری به میزان بسیار کمی استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که در برخی موقعیت‌ها استفاده از این کلمات قابل قبول است، پس به طور کامل این کلمات را از متن تبلیغاتی خود حذف نکنید.

 

قرار ندادن کوپن تخفیف:

قرار ندادن کوپن تخفیف در ردپیامک

 

یکی از اشتباهات رایج در کمپین پیامکی عدم استفاده از کوپن تخفیف است. رخ داده که صاحبان کسب و کار به خوبی و در فرمی ایده آل محصولات خود را تبلیغ کرده‌اند اما در آن از کوپن تخفیف برای مشتریانشان ارسال کنند. این موضوع باعث می‌شود که بازدهی کمپین تبلیغاتی شما بسیار کاهش یابد و هزینه سنگینی بر دوش شما بگذارد. و به نوعی تلاش شما برای جذب مخاطب و افزایش فروش را بی تأثیر کند.

 

قرار ندادن راه‌های تماس در پایان متن:

قرار ندادن راه های تماس در پایان متن در ردپیامک

یکی دیگر از اشتباهات رایج، ننوشتن راه‌های ارتباطی در پایان متن تبلیغاتی است. این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که هر کمپین تبلیغاتی با یک هدف مشخص بیشترین بازدهی را دارد، پس سعی کنید در آن چندین پیشنهاد مختلف را به مخاطب هدف خود انتقال ندهید و روی یک موضوع خاص تمرکز کنید.

به طور مثال پیامی با متن “اگر امروز از ردپیامک خرید کنید 10 درصد تخفیف شامل حال شما می‌شود و همچنین  می‌توانید با خرید دو محصول یک محصول رایگان بگیرید” باعث سردرگمی و حواس پرتی مخاطب می شود. آژانس مارکتینگ ردیاک اکیدا توصیه می‌کند که از اینکار پرهیز بکنید.

 

در این مقاله 4 اشتباه رایج در حوزه کمپین تبلیغات پیامکی بررسی شد که هر کدام از آن‌ها باعث از بین رفتن اعتبار، شهرت و میزان وفاداری مشتریان شما می‌شود و مردم دیگر برای کمپبن‌های تبلیغاتی شما قائل نخواهند شد.

 

اگر علاقه‌مند به استفاده از پنل پیامکی به منظور راه‌اندازی کمپین­‌های تبلیغاتی خود هستید، سامانه ردپیامک در کنار شماست.

در صورتی که به مشاوره تخصصی در زمینه بازاریابی  نیاز دارید می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

همچنین شاید دوست داشته باشید!

نظرات کاربران
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *